PROJEKT SmartIM

Operacija je bila za sofinanciranje izbrana na Javnem razpisu »Digitalna preobrazba gospodarstva«.

Vas služba mori tudi, ko ste na dopustu?

18 julija, 2019

Dokumentni sistem vam z izboljšanjem urejenosti dokumentov in delovnih postopkov ter enostavnejšim izvajanjem vsakodnevnih nalog omogoča, da s sodelavci zadolžitve opravite v rednem delovnem času in samostojno.

Že uživate na počitnicah ali se na njih še pripravljate? No, tudi če že poležavate kje na plaži ali ob sprehajanju po katerem od čudovitih kotičkov sveta tudi to poletje ni šlo brez pospravljanja v pisarni. Pospravljanja? Zagotovo ste pred dopustom poskrbeli za svoj delovni prostor, zaključili čim več odprtih nalog ter tekoče zadolžitve razdelili med sodelavci. Pri slednjem seveda ni šlo brez zapletov, saj ste morali upoštevati njihovo prisotnost ter odgovornosti in pooblastila. Če tega niste storili oziroma, če v podjetju ne delujete na tak način, vas bo vse počakalo.

Dostop vedno in povsod ni edina rešitev
Mnogi ponudniki med glavnimi prednostmi dokumentnih sistemov sicer navajajo stalno dostopnost vsebin ter mobilno uporabo od kjer koli in kadar koli. Vendar ali si predstavljate, da bi med dopustom, ki ste ga skrbno načrtovali več mesecev, potrjevali dokumente in reševali probleme enostavno zato, ker imate dostop do dokumentnega sistema? Pozabite!

Za pravi odmor potrebujete urejenost
Dejansko je bistveno večja prednost dokumentnega sistema to, da se vse naloge opravijo sproti, brez zamud in nakopičenih zadolžitev, ki jih je treba dokončati v zadnjem trenutku. To pomeni, da greste na potovanje ali že na vikend z bistveno lažjim srcem, kot če veste, da vas v pisarni čakajo nedokončane stvari. In namesto, da bi se na delovno mesto vrnili spočiti ter polni elana, vas na nujno potrebnem počitku morijo službene zadeve.

Naj kljub dopustu posli normalno tečejo
Čeprav se v poletnih mesecih poslovna aktivnost v vašem podjetju nekoliko zmanjša, to še ne pomeni, da lahko delovne naloge stojijo, ker zadolženi niso prisotni. Si predstavljate, da bi potencialni kupec moral čakati 14 dni, da mu odgovorite na povpraševanje? Ali da dobavitelj ne bi mogel dobiti plačila enostavno zato, ker bi bil eden od podpisnikov odsoten 3 tedne? S podporo za upravljanje z nadomeščanji dokumentni sistem zagotavlja, da se naloge tekoče izvajajo kljub odsotnosti ljudi, ki so zanje primarno zadolženi. In ne samo to. Ko se vrnete nazaj v službo, so vam na voljo tudi informacije o dogodkih, ki so se zgodili v času vaše odsotnosti, tako da lahko brez dodatnega pojasnjevanja in iskanja informacij nadaljujete z delom.

Brez telefonskih klicev iz službe
Ste tudi vi med tistimi, ki veljajo v službi za nepogrešljive? Ali vsaj imate tak občutek, ker vas stalno kličejo – tudi med dopustom? Če imate v podjetju dober dokumentni sistem, lahko mobilni telefon mirno izklopite, brez slabe vesti, da kdo od kolegov česa ne bo mogel rešiti. Urejenost in dostopnost dokumentov, preglednost ključnih podatkov, hitro iskanje, vpogled v kronologijo in sledljivost izvajanju delovnih postopkov namreč bistveno izboljšajo informiranost ter omogočajo zaposlenim samostojno sprejemanje odločitev.

Poskrbite, da bo naslednji dopust še bolj prijeten od letošnjega. Ko boste lažje zadihali v službi, stopite v stik z nami in se dogovorite za predstavitev procesnega dokumentnega sistema e-GenDoc.

Pošljite nam e-pošto na naslov: prodaja@genis.si ali pokličite na telefonsko številko: 04 25 19 300.

Prijavite se na novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju na področjih delovanja podjetja, o načrtovanih aktivnostih ter dogodkih.