PROJEKT SmartIM

Operacija je bila za sofinanciranje izbrana na Javnem razpisu »Digitalna preobrazba gospodarstva«.

Direktor, ne izgubljajte več časa in denarja – naredite konec neučinkovitim delovnim postopkom

30 julija, 2018

Globalni trendi na tržišču turističnih storitev od vas zahtevajo hitro odzivanje na spremembe. Spreminja se poslovno okolje, gostje imajo vedno višja pričakovanja in zahteve. Uspešen si le, če vse to presežeš ter ponudiš več in boljše kot konkurenca. Vendar ni vse v ponudbi. Kakovostnih storitev za goste ni brez prizadevanj celotnega podjetja – tudi ljudi v režiji.

Kot smo ugotovili na osnovi informacij številnih udeležencev letošnje Konference Združenja hotelirjev Slovenije, ki je potekala v Portorožu 21. junija, si zaposleni v režijskih službah močno želijo orodij, ki bi jim pomagala pri izboljšanju učinkovitosti. Zaradi pomanjkanja časa so pod velikim stresom, delajo napake in zamujajo z izvedbo nalog.
Dokler vse ostane za zidovi pisarn morda še nekako gre, ko pa to občutijo gostje, je ukrepanje nujno. Problem so predvsem počasni in zapleteni delovni postopki, zamudno pridobivanje informacij in pomanjkanje urejenosti postopkov in transparentnosti glede odgovornosti.

Je tudi v vašem podjetju tako? Se sprašujete posledica česa so ti problemi?

Univerzalnega odgovora ni, saj na to vpliva vrsto razlogov. Nekaj pa je gotovo. V kolikor nimate urejenih postopkov in dokumentov, je vsako izvajanje režijskih nalog oteženo in zamudno. Ne samo, da stvari niso narejene pravočasno, ali da je treba stalno popravljati napake, ki tudi kar nekaj stanejo. Zaposleni se utapljajo v rutinskih nalogah, v katerih ne vidijo kaj dosti smisla in nimajo časa za ustvarjalno delo. Ne le, da bi lahko bilo vse pravočasno in bolje narejeno, tudi stroški bi bili nižji in gostom bi lahko ponudili nekaj posebnega. Tisto, zaradi česar bi se radi vračali in širili o vas dober glas.

Predstavljamo vam novo rešitev, s katero vaša organizacija postane učinkovitejša, cenejša, prilagodljiva in prožna.

V podjetju Genis nismo strokovnjaki za turistične storitve. Smo pa vodilni na področju optimizacije delovnih postopkov in glede na izkušnje dobro poznamo izzive hotelskih podjetij.

Oglejte si predstavitev temeljne rešitve za digitalizacijo delovnih postopkov in brezpapirno poslovanje e-Pisarna®, s katero poslovanje vašega podjetja dvignete na novo raven hitrosti, stroškovne učinkovitosti in varnosti.
e-Pisarno, ki je osnovni gradnik celovitega dokumentnega sistema Genis e-GenDoc, učinkovito odgovorite na vrsto izzivov, na katere naletite pri vsakodnevnem vodenju in izvajanju dejavnosti, ob revizijah in spreminjanju zakonodaje. Dodane vrednosti pa ne gre iskati le pri zmanjšanju stroškov za tiskanje in kopiranje dokumentov ter pisarniški material, ampak predvsem v višji produktivnosti ter bolj kreativnih in zadovoljnih zaposlenih.

Želite stopit korak naprej? Vzemite si 5 minut časa in preberite brošuro ali pa nas pokličite in se dogovorite s svetovalcem za predstavitev najboljših praks.

Vsaka izboljšava v poslovanju rabi svoj čas. Zato poskrbite, da boste stopili na pot učinkovitega digitalnega poslovanja, še preden bodo to od vas zahtevali poslovno okolje, gostje ali zakonodaja.

Zagotovite si popolnoma brezplačno in ne zavezujočo predstavitev najboljših praks brezpapirnega poslovanja, s katerimi so poslovno uspešnost že podprla hotelska podjetja, kot so Sava Turizem, Istrabenz turizem in Hoteli Bernardin.

Za stik s svetovalcem nas pokličite na telefonsko številko 04 25 19 300 ali nam pošljite elektronsko pošto na naslov prodaja@genis.si.

Verjamemo, da lahko v sodelovanju z vašim podjetjem spišemo novo zgodbo o uspehu.
Pričakujemo vaš klic, do tedaj pa vas lepo pozdravljamo,

Kliknite sem za več informacij o dokumentem sistemu Genis e-Pisarna®:

Prijavite se na novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju na področjih delovanja podjetja, o načrtovanih aktivnostih ter dogodkih.