9 junija, 2017
Genis je na poslovnem srečanju, ki ga je priredil skupaj z IBM Slovenija v ljubljanskem IBM Innovation centru, predstavil najboljše prakse brezpapirne nabave ter vodenje nabavnih poslov z najnovejšim dokumentnim sistemom SimplDox.
Nabavne službe ne dosegajo optimalne učinkovitosti, za kar je razlog predvsem uporaba papirne dokumentacije v internih postopkih in pri poslovanju z dobavitelji in v logistiki. Genis je na srečanju »Digitalizacija nabavnega procesa« prikazal izvedbo popolnoma brezpapirnega poslovanja v nabavni službi in predstavil dobro prakso digitalizacije nabavne funkcije v podjetju Impol. Udeleženci so spoznali koristi, ki jih pri vodenju nabavnih poslov pridobijo z uporabo dokumentnega sistema SimplDox ter optimizacijo nabavnega procesa z rešitvami eGenDoc.
Digitalizacija nabavnega procesa podjetjem pa tudi javnim ustanovam omogoča izboljšavo nabavnega poslovanja v vseh najpomembnejših segmentih delovanja. Udeleženci srečanja so tako spoznali, kako lahko z uporabo sodobnih procesnih, organizacijskih in informacijskih pristopov optimizirajo in pocenijo operativno delo ter skrajšajo čas od pojava nabavne zahteve do naročila dobavitelju. Poleg tega so videli, na kakšen način se lahko intenzivneje ukvarjajo z dobavitelji in pridobivajo najugodnejše ponudbe ter hkrati zagotovijo preglednost nabavnega poslovanja za potrebe kontrolinga, obvladovanja stroškov ter finančno-računovodskih obdelav.
Skozi prikaz inovativne poslovne platforme eGenDoc so udeleženci spoznali primer digitalizacije nabavnega procesa v celotni mednarodni poslovni skupini enega največjih slovenskih izvoznikov, družbe Impol. Predstavljeno je bilo obvladovanje celotne nabavne dokumentacije, ki zagotavlja izvedbo popolnoma brezpapirnega poslovanja z deležniki v oskrbni verigi. Gre za rešitev celotne nabavne pisarne, ki zagotavlja povezano obvladovanje celotne nabavne dokumentacije (pogodbe, naročila, računi, dobavnice, prevzemnice, transportni listi …) ter delovne postopke za procesiranje pogodb, naročil in računov.
Poleg brezpapirne nabavne pisarne, ki jo podjetja zgradijo s platformo eGenDoc, je bil na dogodku predstavljen Genisov najnovejši dokumentni sistem za majhna in srednja podjetja ter delovne skupine SimplDox. Udeleženci so na praktičnih primerih nabavnega povpraševanja in digitalnega podpisovanja pogodb spoznali možnost uporabe te inovativne rešitve pri delu nabavne službe. SimplDox namreč povezuje in digitalizira postopke obdelave dokumentov, ki nastajajo pri internem in eksternem poslovanju, na primer z dobavitelji, ob tem pa nudi tudi zmožnosti za sodelovanje med zaposlenimi v nabavi in oddelkih ter z dobavitelji. S tem zagotavlja popolno digitalizacijo ter s tem učinkovito in sledljivo izvedbo procesov, ki so se doslej v nabavnih službah izvajali ročno ter z uporabo papirnih dokumentov, na primer pripravo, obravnavo in pošiljanje povpraševanj ter usklajevanje in podpisovanje pogodb.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju na področjih delovanja podjetja, o načrtovanih aktivnostih ter dogodkih.