ZAPOSLUJEMO!

Vabljeni v pregled prostih delovnih mest

Avtomatizacija digitalnega poslovanja pri nabavljanju

11 aprila, 2022

Genis ponudil več kot 20 izboljšav in novih zmožnosti za digitalno vodenje nabavnega poslovanja.

 

Podjetja želijo čimbolj izkoristiti prednosti digitalnih dokumentov in avtomatiziranih delovnih postopkov. V podjetju Genis smo v pomladni nadgradnji paketa dokumentnih rešitev za podporo pri nabavi ponudili 24 novosti. Gre predvsem za nove zmožnosti in izboljšave, ki dodatno poenostavljajo izvedbo učinkovitega in zaupanja vrednega digitalnega poslovanja. Nadgrajene pa so rešitve e-Pisarna, e-Računi, e-Naročila in e-Procesi. Najpomembnejše novosti so dodatna avtomatizacija obdelave prejetih e-računov, osrednje vodenje produktov za nabavljanje ter možnost digitalnega podpisovanja dokumentov v poljubnih delovnih postopkih.

“Pri razvoju izboljšav in novih zmožnosti se vedno osredotočamo na vrednost za uporabnika. Naš cilj so zadovoljni uporabniki,” je povedala Ana Štefančič, direktorica organizacije v podjetju Genis. “To dosegamo z oblikovanjem učinkovitega digitalnega delovnega okolja, kjer s poenostavitvami administrativnih postopkov spodbujamo produktivnost in ustvarjalnost.”

Novosti obsegajo celoten paket rešitev procesnega dokumentnega sistema, ki je namenjen digitalizaciji nabavnega procesa. Te rešitve so e-Pisarna za zajem celotne nabavne dokumentacije, e-Naročila za upravljanje nabavnih zahtevkov, e-Računi za obvladovanje prejetih računov, e-Pogodbe za vodenje pogodb z dobavitelji ter e-Procesi za digitalno izvajanje različnih internih delovnih postopkov, vključno s pripravo in podpisovanjem nabavnih pogodb.

“Zbirka programskih modulov za nabavni proces podjetjem zagotavlja popolno digitalizacijo nabavnega poslovanja. Tako znižajo stroške nabavljanja ter povečajo operativno učinkovitost. Podjetja ob tem pridobijo tudi obsežen nabor podatkov, ki jih nato uporabljajo pri strateškem in taktičnem načrtovanju nabave.”

Ana Štefančič. COO
Ana Štefančič.

Večina uporabnikov Genisovih informacijskih rešitev za nabavni proces ustvarjene prihranke časa usmerja v strateške nabavne dejavnosti, kot so odkrivanje in določanje nabavnih potreb, razvoj kriterijev izbire, ocenjevanje dobaviteljev ter optimizacija in iskanje novih nabavnih virov. Tako podjetje poleg povečanja učinkovitosti in znižanja stroškov bolje uskladi nabavljanje s poslovnimi cilji, zagotavlja poslovno uspešnost  ter krepi svoje blagovne znamke.

Prijavite se na novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju na področjih delovanja podjetja, o načrtovanih aktivnostih ter dogodkih.