
Kako so v Medexu digitalizirali 96 odstotkov delovnih postopkov
V sodelovanju z Genisom so v Medexu digitalizirali poslovanje, povečali učinkovitost in okrepili trajnost.
Izziv in cilji
“Z digitalno transformacijo, ki ji je sledila uvedba osrednjega dokumentnega sistema smo želeli v prvi vrsti optimizirati interno poslovanje.”
Manca Rezar, direktorica financ, računovodstva in kontrolinga
Medex d.o.o.
Prenova procesov in jasni cilji digitalizacije
“Odločili smo se, da ne bomo več delali na star način. Vedeli smo, da obstajajo novi načini. Določene procese smo želeli postaviti na novo, vendar nismo imeli izkušenj.«
Manca Rezar, direktorica financ, računovodstva in kontrolinga
Medex d.o.o.
Rešitve in rezultati
V Medexu so s podporo Genisovih dokumentnih modulov, kot so e-Računi, e-Pogodbe. e-Naročila, e-Pisarna, e-OrgShema in e-OrgDok popolnoma digitalizirali 96 odstotkov procesov. »Z uvedbo Genisovih dokumentnih rešitev smo močno poenostavili delo in izboljšali komunikacijo med oddelki. Sedaj lahko spremljamo celovit življenjski cikel dokumentov. Dokumentni sistem je tudi integriran s sistemom ERP tako da nam v računovodstvu ni treba iskat dokumentov. Na klik vidimo dokumente, ki pripadajo naši službi, pridobili smo tudi opozarjanje na zadeve, na primer iztekanje pogodb,« je povedala Manca Rezar. Preko integracije s sistemom ERP so se izognili podvojevanju dela in večkratnemu vnašanju podatkov. Genisova rešitev jim je zagotovila izvedbo prilagojenih delovnih tokov, celovito digitalizacijo delovnih postopkov vključno digitalnim podpisovanjem. »V dokumentnem sistemu se vidi, kje se je zadeva ustavila, kdo mora kaj narediti. Imamo popolno sledljivost dokumentacije tako da se dokumenti v podjetju ne izgubljajo. Sedaj prihranimo veliko časa in učinkovitost se je povečala,« je še dodala Manca Rezar. V Medexu poslujejo tudi bolj trajnostno. S prehodom na digitalno poslovanje mesečno prihranijo 14.500 listov papirja, kar predstavlja 3,26 kubikov lesa. Zaposleni so se znanjeni s tveganji dela v digitalnem okolju, kar se pozna tudi pri prepoznavanju groženj. Ob poskusu kibernetskega napada, so na primer incident zaustavili že na samem začetku, pri čemer jim tudi sam dokumentni sistem zmanjšuje tveganja kompromitacije dokumentov in z njimi povezanih podatkov. Projekt digitalizacije bodo zaključili z vzpostavitvijo arhiva izdani računov z modulom i-Računi. Tako se bodo popolnoma rešili papirnega poslovanja in vse delovne postopke z dokumenti prestavili v sodobno digitalno okolje.
Na kratko
-
- Razpršena tehnična, organizacijska in poslovna dokumentacija
- Različni načini vodenja dokumentacije po oddelkih (papirna hramba po oddelkih, e-pošta, mape na skupnih diskih, sistem ERP)
- Pomanjkanje sledljivosti in preglednosti delovnih postopkov in dokumentov
- Velika poraba časa za delo z dokumenti
- Slaba komunikacija med oddelki
-
- Digitalizacija nabavnega postopka in upravljanja s finančno računovodsko dokumentacijo
- Vodenje digitalnih delovnih postopkov in upravljanja s tehnično in organizacijsko dokumentacijo
- Digitalni zajem vhodnih dokumentov
- Spremljanje poslovne korespondence
- Upravljanje s pogodbami
- Elektronsko arhiviranje izdanih računov
- Prihranek časa in večja produktivnost
- Boljša komunikacija in povezanost med oddelki
- Večja varnost dokumentov in podatkov
- Vpogled v izvajanje delovnih postopkov v realnem času
- Hitro iskanje dokumentov in informacij
- Popoln nadzor nad različicami dokumentov v razvoju in proizvodnji