|
Mejniki
2016
Ponovno smo potrdili svojo zavezo
glede zagotavljanja tehnološko neodvisnih in strateških informacijskih rešitev.
S ponudbo modulov e-Računi® OS, e-Pisarna® OS in e-Pogodbe smo najboljše prakse
digitalnega poslovanja v nabavnem procesu prenesli na standardno odprtokodno
platformo JBoss/PostgreSQL. Uporabnikom Genisovih rešitev na platformi Microsoft
SharePoint smo ponudili novo izpeljanko modula za obvladovanje prejetih računov
e-Računi® SP, ki smo jo razširili še na podporo plačevanju. S tem so si
zagotovili popolnoma digitaliziran in revizijsko sledljiv proces od prejema
računa, likvidacije in knjiženja do priprave plačilnega naloga in spremljanja
realizacije plačil. Potrebe
na trgu in novi naročniki so nas spodbudili k razvoju novih rešitev, predvsem
na področju obvladovanja poslov in prodajnih projektov. Začeli smo z razvojem
rešitve e-Posli na platformi Microsoft SharePoint za obvladovanje nabavnih in
prodajnih poslov v srednjih in velikih podjetjih ter z razvoje rešitve
e-Projekti za obvladovanje prodajnih, investicijskih in drugih projektov.
V zadnjem četrtletju smo
izvedli prenovo uporabniškega vmesnika (GUI) dokumentnega sistema e-GenDoc, pri
čemer smo poleg izboljšanja uporabniške izkušnje dodali tudi nove zmožnosti za
delo z dokumenti. Odzvali
smo se tudi na vse ostrejše gospodarsko okolje ter ponudili novo informacijsko
rešitev e-Ukrepi za obvladovanje korektivnih ukrepov, ki predstavlja tudi
temelj nove rešitve e-Izboljšave za vodenje sistema stalnih izboljšav.
Storitvi v oblaku i-Posli za
vodenje nabavnih in prodajnih poslov je Gospodarska zbornica Slovenije podelila
srebrno nagrado za inovativnost. Uspešnost storitev v oblaku nas je vodila k
oblikovanju povezane storitve za notranje in zunanje digitalno poslovanje, ki
jo bomo majhnim in srednjim podjetjem ponudili v letu 2017. V sodelovanju z mednarodnimi konzorciji smo
izvedli predstavitve za prodajo Genisovih državnih registrov v afriške države.
2015
Leto 2015 je postavilo poseben mejnik v
Genisovem razvoju. Že takoj na začetku leta smo ponudili svojo prvo pravo
storitev programske opreme v oblaku i-Računi za izdelavo, pošiljanje in hrambo
elektronskih računov. Razvojne dosežke smo uporabili tudi pri drugih rešitvah
in spomladi ponudili različico i-Računi SP, ki je namenjena potrjevanju,
pošiljanju in hrambi elektronskih računov na platformi Microsoft
SharePoint. Kot odgovor na
izzive podjetij pri pošiljanju in sprejemanju elektronskih računov smo ponudili
storitev Gen4PDF, ki je namenjena avtomatiziranemu zajemu podatkov za kreiranje
eračunov iz datotek PDF. Njeno inovativnost in tržni potencial je prepoznala
tudi Gospodarska zbornica Slovenije in Genisu podelila srebrno nagrado za
inovativnost. Storitve v
oblaku so postale nov steber Genisove ponudbe, ki smo jo okrepili s storitvijo
i-Posli za vodenje dokumentov, spremljanje aktivnosti in sodelovanje z
dobavitelji in kupci. V
sklopu priprav za prodajo Genisovih državnih registrov ter ostalih rešitev za
eUpravo na tujih trgih smo pridobili statuse Oracle Database Ready, Oracle
Solaris Ready, Oracle Exadata Ready in Oracle SuperCluster Ready. Ti statusi
potrjujejo visoko tehnološko dovršenost Genisovih državotvornih registrov, kot
so Matični register, Register državljanstev, Centralni register prebivalstva,
Register stalnega prebivalstva ter ostalih temeljnih državnih informacijskih
sistemov, med njimi Registra biometričnih potnih listov, Registra biometričnih
osebnih izkaznic, Registra tujcev in drugih. 2014
Pridobili smo strateško pomemben
projekt uvedbe brezpapirnega poslovanja v nabavni proces podjetja Odelo
Slovenija, ki je v lasti nemške družbe odelo GmbH. S pridobitvijo projekta v
podjetju Istrabenz Turizem smo prevzeli največji tržni delež v segmentu
hotelskih storitev v Sloveniji. Začeli smo z uvedbo različice vzdrževalnega
informacijskega sistema x-Vzdrževalec v podjetje ETA Cerkno, ki je v lasti
nemške E.G.O. Group. S pridobitvijo projektov v podjetju TKK in Komunala
Radovljica smo vstopili v segment uporabnikov razširjenega poslovnega
informacijskega sistema Largo. Med pomembnejšimi novimi strankami, ki so
vključene v mednarodne poslovne skupine smo pridobili še podjetja Europlakat in
DS Smith. V podjetje Unior smo uvedli storitev e-Računi® v računalniškem oblaku
Alcloud. Lotili smo se prenosa ključnih modulov sistema e-GenDoc na platformo
Microsoft 2013. Ponudili smo nov, uporabniško prilagodljiv dokumentni sistem
e-OrgDok Lite na platformi IBM XWork Server. Uporabnikom naših rešitev smo
zagotovili varno hrambo elektronske dokumentacije v skladu z novelo zakonodaje
ZVDAGA v našem podatkovnem središču.
Postavili smo strategijo razvoja novih storitev v
oblaku za majhna in srednja podjetja ter začeli z razvojem inovativne oblačne
storitve za pripravo, distribucijo in hrambo elektronskih računov i-Računi.
font> 2013
Na najpomembnejšem Oraclovem
poslovnem srečanju v Sloveniji, Oracle day 2013, smo premierno predstavili
informacijsko rešitev e-Računi® 3.0 WL na spletnih tehnologijah Oracle WebLogic
in Oracle 11g. Informacijsko rešitev e-Računi® na vseh tehnoloških platformah
smo uskladili z zahtevami Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV) in Zakona o
davčnem poslovanju (ZDavP), s čimer smo zasebnem sektorju poenostavili
brezpapirno poslovanje. Genis je za brezpapirno poslovanje v
oblaku, ki temelji na informacijski rešitvi e-Računi® in partnerskih storitvah,
pridobil zlato nacionalno nagrado za inovativnost - kot prvi iz IKT industrije.
Različica e-Računi® 3.0 WAS v oblaku Alcloud je prejela IBM-ovo nagrado za
najboljšo rešitev IBM Solution Excellence 2012. Procesni
dokumentni sistem e-GenDoc na platformi Microsoft SharePoint smo razširili z
novim rešitvami za brezpapirno prodajo in sicer z modulom za upravljanje s
ponudbami e-Ponudbe ter z modulom za izdajo in hrambo elektronskih računov
i-Računi. Nabavni proces smo nadgradili z mobilnim obvladovanjem naročilnic
i-Naročila in z mobilnim odobravanjem prejetih računov i-Računi. Oblikovali smo
zaokrožen nabor sistemskih storitev za poslovna okolja Microsoft vključno s
podporo Microsoftovim storitvam računalništva v oblaku Azure.
Razvili smo menedžerski sistem za vodenje
projektov e-Panel, ki lahko deluje tudi kot nadzorna plošča za projektni
informacijski sistem e-Proj. Uporabnikom poslovnih rešitev na platformi IBM
Collaboration Solutions (Lotus Solutions) smo ponudili sistem e-KPI ter mobilno
izpeljanko i-KPI za obvladovanje uspešnosti v delovnih procesih.
Uvedli smo rešitev e-Seje v Prvo
kreditno zavarovalnico ter pridobili posel vzdrževanje sistemskega okolja IBM
Collaboration v korporaciji ETI Izlake. V podjetju ETA Cerkno smo izvedli
spletne vmesnike za uporabo sistema e-Orodjarna na terminalih na dotik v
proizvodnji. Skupaj z
Ministrstvom za pravosodje RS smo zaključili projekt e-Apostile ter razvili
rešitev za overjanje listin e-Overitve. Na Vrhovnem sodišču Republike Slovenije
smo zaključili s prvo fazo projekta Prenova centralnega vpisnika za civilne in
prekrškovne zadeve - PUND. V tej fazi je bila opravljena analiza in načrt za
izvedbo druge faze projekta, ki je predvidena za obdobje 2017-2019. 2012 Procesni dokumentni sistem e-GenDoc smo v celoti
posodobili na platformo Microsoft SharePoint 2010 ter oblikoval nabor
standardnih informacijskih rešitev za elektronsko poslovanje v nabavnem
procesu. Z uvedbo sistema e-GenDoc v Hotele Bernardin smo okrepili tržni delež
v turističnem segmentu. Mobilni informacijski sistem za policiste
na terenu i-Policist je prejel srebrno nagrado za inovativnost. Razvoj mobilnih
rešitev smo še okrepili in na 17. konferenci sodobnih tehnologij in storitev
OTS 2012 poleg mobilne rešitve za policiste predstavili še rešitev i-Konzul za
podporo pri delu konzularnih predstavnikov ter iReferent za terensko delo
upravnih referentov. Rešitve za elektronsko poslovanje v javni upravi ter za
mobilno poslovanje policije in finančnih ustanov smo predstavili tudi na sejmu
BakuTel 2012. Praznovali smo 10-letnico Matičnega registra ter
izdelali rešitev e-DISP za dostop do podatkov v državnih registrih za potrebe
elektronskega poslovanja G2G, G2C in G2B. Na osrednjem letnem
poslovnem srečanju Genisvet 2012 smo predstavili strategijo pri razvoju
prilagodljivih mobilnih procesnih informacijskih rešitev ter nove rešitve, kot
so iBankir za mobilno prodajo bančnih storitev, iProdajalec za terensko prodajo
ter iVzdrževalec za podporo pri mobilnem delu vzdrževalnih ekip in drugega
servisnega osebja. Rešitev e-Prisotnost smo nadgradili z mobilno aplikacijo za
beleženje delovnega časa i-Prisotnost. Leto 2012 je bilo prelomno v razvoju rešitev za
računalniški oblak. Na trg poslali prvo oblačno različico informacijske rešitve
e-Računi® 3.0 WAS (IBM WebSphere Application Server), ki je bila uporabnikom
kmalu na voljo v okviru ponudbe oblačnih storitev Alcloud. V tem letu smo
pridobili projekt brezpapirnega poslovanja v nabavnem procesu ene največjih
slovenskih izvoznih skupin Impol, kjer smo začeli z uvedbo standardnih
javanskih dokumentnih rešitev e-Računi, e-Pisarna in e-Pogodbe. Z
namenom zagotavljanja maksimalnega zaupanja naših naročnikov smo nadgradili
dotedanjo varnostno politiko in sistem vodenja kakovosti poslovanja ISO 9001 s
sistemom upravljanja varovanja informacij ISO/IEC 27001:2005 ter pridobili
certifikat Upravno območje za varovanje zaupnih dokumentov. Novo ureditev
internih procesov smo okrepili še s prenovljeno aplikacijo za obvladovanje
zahtev uporabnikov. 2011 Izvedli smo
integracijo poslovne rešitve e-Računi® s sistemom IBM AS/400, s čimer smo
velikim proizvodnim in finančnim podjetjem omogočili sodobno brezpapirno
poslovanje. Razvili smo novo procesno in tehnološko rešitev zajema in pretvorbe
podatkov iz zaključenih javnih evidenc za njihovo varno dolgoročno hrambo. Kot prvi slovenski partner največjega svetovnega proizvajalca
poslovne programske rešitve Oracle smo na podlagi projektov integracije
poslovnih procesov v Skupini Mladinska Knjiga ter interoperabilnih projektov za
optimizacijo poslovanja v slovenski javni upravi: e-Rojstva, PanEU, IO Vrtci
ter ECRN pridobil specializacijo za tehnologije Oracle SOA. Na strokovnem
srečanju SIOUG 2011 smo predstavil lasten sistem GENMON za nadzor nad
delovanjem poslovnih informacijskih sistemov na tehnologijah Oracle. Sistem za brezpapirno poslovanje e-GenDoc smo razširili z upravljanjem
nabavnih map v e-Pisarni, s čimer smo še izboljšali preglednost nabavnega
procesa. Gospodarska zbornica Slovenije nam je za rešitev mobilnega projektnega
vodenja podelila bronasto priznanje za inovativnost.
Začeli smo z razvojem Mobilne
pisarne za iPad s prilagojenimi nišnimi rešitvami ter z razvojem osrednjega
dokumentnega skladišča in procesnih dokumentnih rešitev na standardni platformi
Java. V sklopu evropskega projekta RISER smo izdelali
informacijsko storitev, ki slovenskim uporabnikom omogoča pridobivanje podatkov
o prebivališčih oseb iz držav EU ter preverjanje naslovov prebivalcev
Republike Slovenije za uporabnike iz drugih evropskih držav.
Razvili smo strateški gradnik e-storitev javne uprave IO-modul, ki
zagotavlja standardizirano platformo za distribucijo podatkov vseh javnih
institucij v Republiki Sloveniji. 2010
S
projektom Varnostna shema informacijskega sistema upravnih notranjih zadev smo
zaključili segment celotnega projekta prenove registrov oziroma evidenc, ki so
v upravljanju Ministrstva za notranje zadeve. Podprli smo postopek izdaje
biometričnih dovoljenj za prebivanje za tujce ter izdajo obmejnih prepustnic.
Svoje inovativne informacijske sisteme za elektronsko poslovanje javne
uprave in izvajanje storitev eUprave smo predstavili na največjem sejemskem
dogodku s področja informacijskih tehnologij na Bližnjem in Srednjem vzhodu in
Afriki GITEX 2010, v Dubaju. Uspešno smo uvedli novo generacijo
procesnih dokumentnih rešitev e-GenDoc na platformi Microsoft v poslovne
skupine Sava, Salonit ter Alpina. Akreditirali smo notranja pravila za storitve
varne hrambe po ZVDAGA ter zgradili sodobno podatkovno središče.
2009 Zaključena je bila prenova registra orožnih listin in prometa
z orožjem ter eksplozivi, nadgradili smo Register tujcev in obenem izvajalcem
jezikovnih tečajev omogočili spletni dostop in urejanje podatkov ter izdajo
obrazcev. V sklopu Matičnega registra smo omogočili elektronske obrazce za
posredovanje na elektronski način. Odločili smo se za tehnološki
prehod na Microsoft SharePoint ter pričeli s prenosom najboljših poslovnih
praks in izgradnjo inovativnih rešitev za e-Poslovanje. Z njimi smo prepričali
tudi podjetje Microsoft, ki nam je podelilo nagrado za najboljšo poslovno
rešitev na platformi Microsoft SharePoint.
2008 Zaključili smo z izgradnjo Registra osebnih izkaznic,
Registra društev, političnih strank in ustanov, uvedli e-Fotografa ter olajšali
in pohitrili delo na upravnih enotah z uvedbo skenerjev in podpisnih tablic v
okviru projekta Sodobno delovno mesto. Vključili smo se v projekt
European Civil Registry Network, ki bi omogočil elektronsko izmenjavo matičnih
podatkov med institucijami držav EU. 2007
Uspešno smo zaključili z izgradnjo
podatkovnega skladišča, v uporabo pa smo predali Azilni register, nadgradili
Register državljanstev in pričeli z izgradnjo Registra društev, političnih
strank in ustanov ter Registra osebnih izkaznic. V tem letu smo pričeli tudi z
izvajanjem projekta e-Fotograf ter izdelavo funkcionalnosti sodobnega delovnega
mesta. Proti koncu leta pa smo pričeli še s prenovo registrov orožja in
eksploziva. 2006 Z integracijo CRP-ja v sistem
evidenc upravnih notranjih zadev smo pričeli z gradnjo 4. generacije CRP.
Začeli smo s tehnološkim prehodom s podatkovnega strežnika Oracla 8.04 na 10.g.
ter z vsestransko racionalizacijo, ki bo omogočila sodobno, prijazno, uspešno
poslovanje tudi za uporabnike aplikacije CRP. Z izvedbo informacijskega sistema
za biometrične potne listine smo zaključili prenovo Registra potnih listin in
se pričeli pripravljati na prenovo Registra nepremičnin in Registra prostorskih
enot. Zaključili smo s prenovo registra Zavoda za zaposlovanje in Registra
tujcev. 2005
V Genisu smo zaključili izgradnjo in
predali v uporabo več registrov, ki so osnovni viri za Centralni register
prebivalstva: Matični register, Register stalnega prebivalstva, Register tujcev
in Register državljanstev. 2004
Zaključili smo povezavo e-CRP in registra Zavoda za
pokojninsko in invalidsko zavarovanje. V okviru projekta prenove MR in RSP smo
zaključili načrtovanje informacijske rešitve in se začeli pripravljati na
izgradnjo obeh temeljnih državnih registrov.
2003 CRP je postal osrednja zbirka podatkov v e-upravi in središče
povezovanja podatkov, ki ne ponuja oziroma posreduje samo podatkov, temveč je
tudi ponudnik storitev. Razvili smo rešitev e-CRP, ki omogoča povezovanje z
drugimi državnimi registri in dostopanje do CRP-ja preko spleta. Prek e-CRP se
je vzpostavila neposredna povezava z registri Davčne uprave RS, Zemljiškim
katastrom (Geodetska uprava RS), Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in
prehrano, Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Zavoda za
zaposlovanje ter s Klirinško depotno družbo, AJPESom in s Kazensko evidenco na
Ministrstvu za pravosodje. V istem letu smo začeli s tehnološko prenovo
Registra stalnega prebivalstva (RSP) in Matičnega registra, ki sta ena
temeljnih podatkovnih virov za CRP. 2002
Postavljena je bila strategija dela e-uprave v skladu z
Akcijskim načrtom Evropske Unije. V Genisu smo izdelali storitev vpogleda v
osebne matične podatke, kar je novost v evropskem merilu.
2001 Genisu je korporacija IBM za njegovo izredno uspešno delo na
projektih "e-Računi za SAP v podjetju Lek d.d." in "e-Računi za SAP v podjetju
Sava d.d.« podelil nagrado za izjemne dosežke v letu 2001 za področje CER/MEA
(osrednja in vzhodna Evropa, Bližnji vzhod in Afrika). Obenem je Genis od
podjetja IBM Slovenija prejel priznanje za uspešno prodajo strežnikov iSeries
in IBM-ove programske opreme v letu 2001.
2000 Do konca leta smo se kadrovsko okrepili in pripravili prve
izvedbe naših standardnih informacijskih rešitev: e-Računi, e-IsoDok, e-TehDok
in e-Proj ter z e-Računi prišli v ožji izbor za nagrado najboljša poslovna
rešitev na največji Lotusovi konferenci Lotusphere. Uvedli smo e-Račune v SAVI,
ETI Elektroelement in ETA Cerkno. V sodelovanju z Ministrstvom za
notranje zadeve in Fakulteto za računalništvo in informatiko v Ljubljani smo
vpeljali programsko podporo za vodenje Centralnega Registra Prebivalstva.
Projekt CRP-VLOP je prinesel Genisu, CVI in MNZ nominacijo za evropsko nagrado
za najboljšo informacijsko rešitev v državni upravi. 1999 Po ideji Marka Štefančiča smo prvič organizirali
dogodek GENISVET in lansirali glavni moto našega podjetja "Okolju prijazne
informacijske rešitve".
1997 Rezultat razvoja so bile aplikacije v Lotus Notes po
naročilu, kar je dalo spodbudo za nadaljni razvoj podjetja. V celoti smo
prevzeli skrbništvo računalniške podpore IS v RAŠICI. Postali smo zastopniki za
Gartner Group informacije in ponudili slovenskim informatikom neodvisno mnenje
svetovnih analitikov o trednih razvoja, ponudnikih in ponudbi. 1996
V jeseni smo začeli sodelovati na
projektu prenovitve Centralnega Registra Prebivalstva ter skupaj s SURS-om, CVI
in FRI izdelali podatkovni model bodočega CRP. V istem času smo
pripravili strategije uvajanja avtomatizacije skupinskega dela v okolju Lotus
Notes ter začeli z instaliranjem in uvajanjem Lotus Notes okolja v podjetjih
LEK in ISKRAEMECO ter Zavarovalnici Triglav, Dolenjski Banki in Novi KBM. Naslednja leta smo bistveno povečali število sodelavcev, štipendirali
in povabili k sodelovanju študente FRI v zadnjih letnikih študija. Lotus nam je
glede na visoko usposobljenost sodelavcev (certifikacijo) dodelil status
Advance Business Partner. 1995
Skupaj s Fakulteto za računalništvo in informatiko
(dr.Krisper) ter Tehnično fakulteto iz Maribora (dr.Gyorkos, dr.Welzerjeva) smo
organizirali mednarodne konference Re-reinženiring informacijskih sistemov.
Glavni poudarek teh konferenc je bil uvedba inženirskega pristopa pri razvoju
in nadgradnji informacijskih sistemov ob uporabi sodobnih orodij CASE za
načrtovanje. Na konferencah je prevladala usmeritev, da je pomembno slediti
ciljem poslovanja in v tem smislu prenavljati poslovanje z uvajanjem možnosti
informacijske tehnologije. Za avtomatizacijo delovnih postopkov
smo izbrali najbolj napredno okolje Lotus Notes, ki se je takrat šele začelo
uveljavljati v velikih svetovnih organizacijah. Dobro izhodišče so bile osebne
prijateljske povezave ustanovitelja in direktorja podjetja Staneta Štefančiča z
najbolj naprednimi razvijalci v ZDA. Prvi projekti so bili
svetovalni in smo s svojim znanjem sodelovali pri prenovitvi informacijskih
sistemov: Zavarovalnica Triglav, LEK, PEKO, MURA, LIP, Ilirija in RAŠICA. V
projektih smo uporabljali orodja CASE in generatorje programske kode ter tako
poslovnim partnerjem "generirali" informacijske sisteme.
1994 Podjetje Genis je bilo ustanovljeno v maju, leta 1994, z
vizijo pomagati podjetjem pri prenavljanju poslovanja s storitvami
reinženiringa informacijskih sistemov in uvajanjem avtomatizacije skupinskega
dela v okolju Lotus Notes. V imenu Genis smo povzeli našo vizijo in sicer
“generiranje informacijskih sistemov". Poslovni partnerji so ime hitro
sprejeli, ker je pomenil svežino v pristopu pri razvoju in prenovitvi
informacijskih sistemov.
|
|