Domača stran podjetja Genis d.o.o.
  Domov e-Poslovanje Mobilno poslovanje e-Uprava Storitve Tehnologije Aktualno O podjetju
e-Procesi
Prednosti
Zmožnosti
Več informacij

 Letak Genis e-Procesi
 Letak Genis e-Procesi: upravljanje priprave pogodb
e-Procesi: prilagodljivo upravljanje delovnih tokov
Končno učinkovita administracija: najbolj enostavna rešitev za digitalizacijo postopkov priprave, obravnave in odobravanja dokumentov.

Izzivi


Pri poslovanju se srečujete z množico dokumentov, udeleženi ste v celi vrsti administrativnih postopkov. Pri tem največkrat sodelujete bodisi s kolegi iz oddelka bodisi z zaposlenimi na drugem koncu podjetja. Vaše delo vključuje uporabo pisarniških programov, dokumente si pošiljate prek elektronske pošte in jih shranjujete v svoj računalnik in na skupne diske, za pridobivanje informacija pa sodelavce najraje pokličete na telefon. Velikokrat pa dokumente tudi natisnete.

Takšni postopki so neučinkoviti, nepregledni  in prav kličejo po napakah:
  • dokumenti so shranjeni na več mestih, velikokrat ni jasno, katera verzija je prava;
  • nimate vpogleda v to, kaj sodelavci naredijo niti pregleda nad tem, kako daleč je dokument v obdelavi;
  • odgovornosti niso jasne, prihaja do podvojevanja nalog ali pa naloge sploh niso opravljene ;
  • informacije in dokumenti se izgubljajo;
  • za iskanje informacij in usklajevanje s sodelavci porabite veliko časa;
  • postopki potekajo prepočasi, zato prihaja do zamud;
  • odkrivanje napak je dolgotrajno, napake se ponavljajo;
  • preteklega dela in pridobljenega znanja ne morete enostavno uporabiti pri novih nalogah;
  • stroški rastejo zaradi povečevanja obsega prejete ter interne papirne dokumentacije ter hitre rasti podatkov.

Rešitev


Dokumentni sistem eGenDoc z modulom e-Procesi zagotavlja popolno digitalno izvedbo administrativnih postopkov od priprave do potrjevanja in shranjevanja dokumentov.

Modul e-Procesi uporabite za izdelavo, usklajevanje in podpisovanje standardnih poslovnih dokumentov, kot so recimo ponudbe in pogodbe. Lahko pa z njim podprete tudi sodelovanje pri pripravi ter razdeljevanje različnih internih dokumentov, kot so poročila, zapisniki in zahtevki.

Z e-Procesi omogočite, da dokumentne vedno prejmejo pravi ljudje in v pravilnem vrstnem redu:
  • dokumente in pripadajoče delovne tokove enostavno kreirate iz predlog;
  • delovni postopki se izvajajo na osnovi poslovnih pravil in odgovornosti;
  • vedno imate takojšen vpogled v status dokumenta in aktivnosti sodelavcev;
  • s sodelavci komunicirate na ravni dokumenta;
  • različni pregledi in možnosti za iskanje vam poenostavljajo dostop do informacij iz preteklih dokumentov;
  • vgrajeni avtomatizmi in opomniki zagotavljajo, da se postopki izvedejo v predvidenem času;
  • dokumenti so varno shranjeni in zaščiteni pred izgubo;
  • dokumenti in vse različice se hranijo na enem mestu – ni nepotrebnih kopij;
  • po podjetju krožijo samo digitalni dokumenti, kar odpravlja potrebo po tiskanju in shranjevanju papirne dokumentacije.
 
Informacijske rešitve
Prilagodljivo upravljanje delovnih tokov
e-Računi®

e-Pisarna®
e-Pogodbe
e-Naročila
e-Seje / e-Sestanki
e-Ukrepi
e-Potni nalogi
e-OrgDok
e-TehDok®
e-Panel
e-Uprava
Javni registri
Sodobno delovno mesto
Potovalni dokumenti
Podpora odločanju
Interoperabilnost
Storitve
Razvoj programske opreme
Sistemske storitve
i-Računi
SimplDox
Tehnologije
Oracle Gold Partner
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
O podjetju
O nas
Kje smo
Nagovor
Partnerstva
Zgodovina
Partnerji Zaposleni   Kontakt Zasebnost Pravno obvestilo Piškotki Blagovne znamke