31/8: "happy hour"

Sem ravno pri volji za novo zgodbo iz ciklusa "NATEG" (morda bom odprl novo kategorijo...):

Zgodilo se je kar nekaj mesecev nazaj na deževno popoldne, ko sva se z Lovrotom namesto za standardni Begić odločila za preizkus oz. ogled drugega lokala - pristala sva v Supernovi. V bistvu gre bolj za misinterpretacijo oglaševanja oz. napačno sklepanje možganov. Pred vrati je bila reklama za "happy hour", ki je oglaševala: "plačaš enega, dobiš dva".

V osnovi nisva planirala zgodnjega pijančevanja, ampak zakaj pa ne bi namesto standardne kave izkoristila "ugodno" ponudbo (morda je delovala gorenjski "šparovni" duh :) Naročila sva eno izmed žganih pijač trdno prepričana, da bova dobila vsak svojih 0,03L Problem je bil v tem, da je bil slogan mišljen kot dvojno in ne kot dva kozarca... tako sva dobila vsak svojo dvojno dozo, kar naju v danem trenutku ni preveč motilo - sva se pa zavedala, da so naju pošteno nategnili :)
Author: Janko Štefančič Categories:  Blodnje