Domača stran podjetja Genis d.o.o.
  Domov e-Poslovanje Mobilno poslovanje e-Uprava Storitve Tehnologije Aktualno O podjetju
e-Naročila
Prednosti
Zmožnosti
Osnove delovanja
Tehnične zahteve
Več informacij
Informacijsko voden proces elektronskega naročanja
e-Naročila na enem mestu združujejo vse podatke in postopke za zakonsko skladno elektronsko poslovanje v nabavnem procesu.

e-Naročila zagotavljajo uvedbo zakonsko skladnega brezpapirnega poslovanja, ki izpolnjuje vse zahteve slovenske zakonodaje – ZDDV-1G, ZDavP-2 in ZVDAGA-A.


Podjetja z e-Naročili vzpostavijo enotno ureditev naročanja blaga in storitev. Rešitev ima vgrajene najboljše prakse poslovanja na področju nabave. Prek povezovanja z ostalimi sistemi odgovorni za nabavo in stroške pridobijo celovite informacije o delovanju nabavnega procesa, od izvajanja naročil in črpanja pogodb do dobave naročenega blaga oziroma storitev ter plačevanja računov.


Vodena izdelava naročil


e-Naročila s standardiziranim, sledljivim in kontroliranim elektronskim procesom povečujejo učinkovitost pri nabavi in zmanjšujejo napake.
  • Elektronska izvedba vseh korakov naročila dobaviteljem: zajem in potrjevanje nabavnih zahtevkov, izdelava in potrjevanje naročila, distribucija dobaviteljem, zaključevanje naročil.
  • Izdelava vseh tipov naročil: materialna, storitvena, drobni inventar, investicije,…
  • Integracija s sistemom ERP za prenos materialnih naročilnic.
  • Črpanje šifrantov iz sistema ERP.
  • Vnaprej pripravljene predloge tipskih naročil.
  • Izdelava kompleksnih naročil: delilniki stroškov, podpisovanje po postavkah,…
  • Obvladovanje  nivojev podpisovanja in vlog podpisnikov glede na kompetenčni red.
  • Samodejno usmerjanje naročil podpisnikom glede na lastnosti naročil in poslovna pravila.
  • Vodenje prejemnikov blaga in storitev.

Varnost in zaupnost


Prek vgrajenih informacijskih in organizacijskih varnostnih mehanizmov v e-Naročilih podjetja izboljšajo nadzor nad generiranjem stroškov.
  • Vgrajene notranje kontrole na osnovi poslovnih in procesnih pravil.
  • Varnostna shema – podrobno nastavljanje uporabniških pravic in pooblastil glede na funkcije v procesu.
  • Sistemsko omejevanje dostopa do občutljivih podatkov v skladu s politiko varovanja informacij in organizacijskimi pravili.
  • Zanesljiva revizijska sledljivost vsem uporabniškim aktivnostim.
  • Varno shranjevanje dnevniških zapisov.

Preglednost in nadzor


Informacijska rešitev e-Naročila ponuja celovit vpogled v dogajanje na področju naročanja, hkrati pa služi tudi kot arhiv naročilnic.
  • Povezovanje z ostalo nabavno dokumentacijo: pogodbe, prejeti računi, dobavnice, prevzemnice, CMR,…
  • Različne evidence stroškov: vrste stroškov, stroškovna mesta, stroškovni nosilci.  
  • Vnaprej pripravljeni hitri pregledi po lastnostih in statusih naročil.
  • Osrednje shranjevanje naročilnic ne glede na način pošiljanja dobavitelju.
  • Hitro iskanje naročilnic, nastavljivi filtri za napredno iskanje.
  • Interaktivna povezava s prejetimi računi (e-RačuniŸ) in nabavnimi pogodbami (e-Pogodbe).
  • Vodenje nabavnih map v sistemu e-PisarnaŸ.
Informacijske rešitve
e-Pisarna®
e-Računi®
Tehnologije
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
 
Informacijske rešitve
e-Pisarna®
Prilagodljivo upravljanje delovnih tokov
e-Računi®

e-Naročila
e-Pogodbe
e-Seje / e-Sestanki
e-OrgDok
e-Ukrepi
e-Potni nalogi
e-TehDok®
e-Panel
e-Uprava
Javni registri
Sodobno delovno mesto
Potovalni dokumenti
Podpora odločanju
Interoperabilnost
Storitve
Razvoj programske opreme
Sistemske storitve
i-Računi
SimplDox
Tehnologije
Oracle Gold Partner
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
O podjetju
O nas
Kje smo
Nagovor
Partnerstva
Zgodovina
Partnerji Zaposleni   Kontakt Prijava na Genis novičnik Politika o varstvu osebnih podatkov Pravno obvestilo Piškotki Blagovne znamke