Domača stran podjetja Genis d.o.o.
  Domov e-Poslovanje Mobilno poslovanje e-Uprava Storitve Tehnologije Aktualno O podjetju
e-Naročila
Prednosti
Zmožnosti
Osnove delovanja
Tehnične zahteve
Več informacij
Poslovna vrednost e-naročanja
e-Naročila imajo neposreden učinek na izboljšanje  poslovne uspešnosti in dobičkonosnosti.

Podjetja z uporabo e-Naročil in izboljšanjem nabavnega procesa povečajo učinkovitost celotnega podjetja od izvajanja osnovne dejavnost do delovanja podpornih služb.

Učinkovita nabava
  • 30-50% hitrejša izvedba naročila
  • 10-20% cenejši nabavni proces
  • 25-40% povečanje učinkovitosti celotnega nabavnega procesa

e-Naročila zmanjšujejo napake pri naročanju, ki nastopajo zaradi pomanjkljivih podatkov in dokumentacije  - podvojevanje naročil, napake pri parametrih naročila (cena, rabat, dobavni rok,…), naročanje napačnega materiala ali storitve, izbira neprimernega dobavitelja glede na obligacijska razmerja,…

Vsi podatki so v šifrantih, kar odpravlja ponavljajoče ročno vnašanje podatkov. Možno je tudi združevanje nabavnih zahtev, kar ustvarja dodatne materialne in časovne prihranke. Elektronski proces pohitri komunikacijo med deležniki ter prenašanje naročil v potrjevanje, kar skrajšuje čas od nastanka nabavne zahteve do posredovanja naročila dobavitelju. Integracija z ostalimi dokumentnimi rešitvami, kot so e-Računi in e-Pogodbe dodatno poveča učinkovitost nabavnega procesa, ki se konča s hitrejšo in cenejšo likvidacijo računov ter avtomatskim prenašanjem knjižb v sistem ERP.

Povečanje poslovne učinkovitosti


Prek nadzora nad zgodovino naročanja, dobav ter obligacijskih razmerij nabavna služba lažje obvladuje odnose z dobavitelji ter glede na poslovni scenarij izbira najbolj ustrezne dobavitelje. Rezultat je zmanjšanje zamud pri dobavah ter problemov zaradi neustrezne kakovosti dobavljenega blaga in storitev. Kakovostne informacije za odločanje dodatno pripomorejo k znižanju stroškov zaradi zmanjšanja nastanka izrednih dogodkov (dodatni prevozi, prekinitve proizvodnih in poslovnih procesov, zamude pri dobavah, reklamacije,…).  

Izboljšanje vodenja in kontrolinga


Z e-Naročili podjetja zagotovijo zanesljiv vir informacij za upravljanje nabavnega procesa z vidika izboljšav v organizaciji in obvladovanja poslovne uspešnosti. Popoln pregled nad vsebino naročilnic in natančna revizijska sledljivost v postopku naročanja omogoča odkrivanje ozkih grl, ki zmanjšujejo agilnost poslovanja. Hitro pridobivanje različnih informacij, od porabe na stroškovnem mestu do naročilnic in predlagateljev posameznih nabavnih zahtev, omogoča lažje odkrivanje anomalij, ki vplivajo na realizacijo stroškov in posledično hitro odkrivanje človeških napak ali kršitev poslovnih pravil ter pravočasen odziv na negativne trende, ki bi vplivali na uresničevanje poslovnega načrta.
Informacijske rešitve
e-Pisarna®
e-Računi®
Tehnologije
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
 
Informacijske rešitve
e-Pisarna®
Prilagodljivo upravljanje delovnih tokov
e-Računi®

e-Naročila
e-Pogodbe
e-Seje / e-Sestanki
e-OrgDok
e-Ukrepi
e-Potni nalogi
e-TehDok®
e-Panel
e-Uprava
Javni registri
Sodobno delovno mesto
Potovalni dokumenti
Podpora odločanju
Interoperabilnost
Storitve
Razvoj programske opreme
Sistemske storitve
i-Računi
SimplDox
Tehnologije
Oracle Gold Partner
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
O podjetju
O nas
Kje smo
Nagovor
Partnerstva
Zgodovina
Partnerji Zaposleni   Kontakt Prijava na Genis novičnik Politika o varstvu osebnih podatkov Pravno obvestilo Piškotki Blagovne znamke