Domača stran podjetja Genis d.o.o.
  Domov e-Poslovanje Mobilno poslovanje e-Uprava Storitve Tehnologije Aktualno O podjetju
e-Procesi
Prednosti
Zmožnosti
Več informacij

 Letak Genis e-Procesi
 Letak Genis e-Procesi: upravljanje priprave pogodb
Vse za digitalizacijo delovnih postopkov
Brezpapirno poslovanje in digitalni delovni postopki so sodvisni samo še od vaše odločitve za uvedbo e-Procesov.

Pozabite na zamudno administracijo, izgubljanje v nepregledni e-pošti in nemogoče iskanje dokumentov. Prihranite si  tekanje po podjetju s papirji in iskanje odgovornih za podpis. Odpravite tiskanje in kopiranje ter stroške, povezane s papirnimi dokumenti. Z e-Procesi na enem mestu pridobite celovite digitalne zmožnosti za upravljanje delovnih tokov, obvladovanje dokumentacije in sodelovanje.





Prilagodljivi delotoki

e-Procesi so idealna rešitev za hitro izvedbo digitalnih delovnih postopkov za najrazličnejšo notranjo in zunanjo dokumentacijo, kot so priprava ter odobravanje pogodb in ponudb, obravnava reklamacij, ter vodenje zadev in pravnih dokumentov. Uporablja se tudi za sodelovanje pri nastajanju dokumentov na področju vodenja in organizacije, storitev, tehnologije in drugih, splošnih dokumentov:
  • vnaprej pripravljene dinamične predloge za delotoke glede na vrsto in tip dokumentacije;
  • standardni delotoki glede na vrsto in tip dokumentacije ter signirni načrt;
  • kreiranje novih delotokov na osnovi predlog;
  • prilagajanje delotokov glede na realne zahteve v posameznem postopku;
  • večnivojski procesi;
  • vzporedna in zaporedna obravnava/podpisovanje ter kombinacija obeh načinov;
  • vračanje dokumenta v poljubno predhodno fazo delotoka;
  • dodeljevanje vpogleda v dokument drugim uporabnikom.




Zajem dokumentov iz različnih virov

e-Procesi predstavljajo temeljni procesni modul za dokumentni sistem eGenDoc. Rešitev lahko deluje kot polnoma samostojna dokumentna rešitev, lahko je povezan z ostalimi dokumentnimi moduli sistema e-GenDoc ali deluje kot vtičnik v določenih modulih:
  • izvajanje postopkov za vse dokumente iz vložišča;
  • prejem dokumentov prek e-pošte ter sistema e-izmenjave;
  • kreiranje novih dokumentov iz predlog;
  • zajem datotek z diska ali spletnih mest;
  • prenos dokumentov iz drugih modulov eGenDoc, na primer e-OrgDok za upravljanje organizacijske dokumentacije in e-TehDok za upravljanje tehnične dokumentacije;
  • zajem dokumentov iz drugih sistemov (ERP, CRM, …).




Obvladovanje dokumentov

e-Procesi zagotavljajo vse temeljne zmožnosti za shranjevanje in delo z dokumenti. Rešitev je povezana z zbirko Microsoft Office za kreiranje in urejanje dokumentacije ter obvladovanje sprememb. Prek e-Procesov pridobite vpogled v življenjski tok dokumenta in s tem celovito revizijsko sledljivost:

-        obvladovanje dokumentnih različic;

-        zaklepanje dokumentov za urejanje;

-        sledenje spremembam in primerjava verzij;

-        vpogled, prenos in tiskanje dokumentov oziroma priponk;

-        vodenje dnevnika uporabniških aktivnosti;

-        vodenje zgodovine.





Popoln pregled na dokumenti in postopki

V e-Procesih je popolnoma razvidno, v kakšni fazi obravnave delovnega postopka je dokument in kakšen je njegov status:
  • vodenje statusa dokumenta;
  • spremljanje delotoka za posamezen dokument;
  • pregled dokumentov v posamezni fazi procesa;
  • pregled dokumentov glede na status;
  • uporabniško nastavljivi pregledi glede na izbrane metapodatke;
  • enostavna priprava poročil z izpisovanjem pregledov v datoteke PDF in XLS;
  • tiskanje, shranjevanje in izpis poteka protokola za izbran dokument v različne datotečne; formate (PDF, XLS, XLSX, CVS, HTML, RTF, TXT).




Komunikacija med uporabniki

Sodelujoči pri pripravi oziroma obravnavi dokumentov pridobijo v e-Procesih vse informacije, ki jih potrebujejo za učinkovito delo. V ta namen so jim na voljo zaokrožene komunikacijske zmožnosti:
  • sistemsko obveščanje uporabnikov o novih nalogah;
  • pošiljanje elektronskih sporočil izbranim sodelavcem na dokumentu;
  • interaktivna spletna diskusija;
  • vodenje opomb.



Varen dostop do dokumentov

Rešitev e-Procesi zagotavlja enostaven dostop do dokumentov, ki pa je usklajen z organizacijskimi in varnostnimi pravili:
  • enkratna prijava prek integracije z AD;
  • obvladovanje uporabniških pravic prek modula e-OrgShema.



Kontakt
Ime in priimek *
Podjetje
Telefon
Elektronski naslov *
Vsebina *

Polja označena z * so obvezna.
* S klikom na gumb »Pošlji« dajem izrecno privolitev, da lahko podjetje Genis, d.o.o., zgoraj vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za produkte, storitve in druge rešitve ter me v zvezi z njimi kontaktirata prek e-maila ali telefona, v kolikor je ta naveden. Potrjujem tudi, da sem seznanjen s svojimi pravicami (Izjava o zasebnosti) v zvezi s posredovanimi osebnimi podatki.
 
Informacijske rešitve
e-Pisarna®
Prilagodljivo upravljanje delovnih tokov
e-Računi®

e-Naročila
e-Pogodbe
e-Seje / e-Sestanki
e-OrgDok
e-Ukrepi
e-Potni nalogi
e-TehDok®
e-Panel
e-Uprava
Javni registri
Sodobno delovno mesto
Potovalni dokumenti
Podpora odločanju
Interoperabilnost
Storitve
Razvoj programske opreme
Sistemske storitve
i-Računi
SimplDox
Tehnologije
Oracle Gold Partner
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
O podjetju
O nas
Kje smo
Nagovor
Partnerstva
Zgodovina
Partnerji Zaposleni   Kontakt Prijava na Genis novičnik Zasebnost Pravno obvestilo Piškotki Blagovne znamke