Domača stran podjetja Genis d.o.o.
  Domov e-Poslovanje Mobilno poslovanje e-Uprava Storitve Tehnologije Aktualno O podjetju
m-GenDoc
Več informacij

 mGenDoc - mobilni dokumentni sistem
Mobilno delo z dokumenti in digitalnimi postopki
Dostopajte do poslovnih dokumentov kar prek mobilnega telefona ter opravite svoje zadolžitve takoj, vedno in povsod.

Mobilna dokumentna platforma m-GenDoc nadgrajuje vodilni dokumentni sistem e-GenDoc in razširja delovne postopke na pametne telefone in tablice. Uporabnikom omogoča, da izvedejo zadolžitve v trenutku, z uporabo mobilne naprave, ki jo imajo trenutno pri roki.


Mobilnost in enostavnost povečujeta poslovno učinkovitost

m-GenDoc zagotavlja dokumentne rešitve, ki so z uporabniškega in funkcionalnega vidika popolnoma prirejene za mobilnih napravah.
  • Funkcionalna in ergonomska prilagojenost zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in izredno enostavno uporabo.
  • Dokumenti in informacije v mobilnem sistemu so usklajeni z osrednjim dokumentnim sistemom, kar pomeni popolnoma neprekinjeno digitalno izvedbo delovnih postopkov tudi, ko so uporabniki izven poslovnega omrežja.
  • Poslovni procesi se zaradi odsotnosti sodelavcev z delovnega mesta ne ustavijo, še več, lahko potekajo bistveno hitreje kot samo z uporabo osebnih računalnikov.
  • Pregledovanje in potrjevanje/podpisovanje dokumentov se skrajša za več kot polovico, saj uporabnik podpiše dokument na mobilnem telefonu praktično takoj, v nekaj sekundah, vedno in povsod.
Komu je namenjen mobilni dokumentni sistem?
Mobilen dostop do dokumentov in nalog idealen za podjetja, kjer poteka dejavnost na različnih lokacijah oziroma za zaposlene, ki velik del delovnega časa preživijo na terenu. Rešitev je še posebej primerna za delovne postopke, kjer se obdeluje veliko dokumentov, za dokončno potrjevanje pa je odgovornih le nekaj ljudi. m-GenDoc je v številnih primerih osnovno orodje za delo  s poslovnimi dokumenti, še posebej za odločevalce, ki večinoma samo podpisujejo dokumente.

Varna rešitev za poslovno kritične postopke

m-GenDoc odlikuje visoka varnost, zato ga uporabljajo tudi v organizacijah z visokimi zahtevami pri upravljanju z varovanjem informacij. Poleg tega, da se mobilni dostop do dokumentov ter informacij izvaja prek zaščitenih in šifriranih povezav, so uporabniške pravice usklajene z osrednjo varnostno shemo. Kompetence, ki jih imajo uporabniki v dokumentnem sistemu e-GenDoc se samodejno prenesejo tudi v mobilne aplikacije. To poenostavlja upravljanje uporabniških pooblastil in odgovornosti kar zmanjšuje tveganja glede nepooblaščenega dostopa in zlorabe informacij znotraj organizacije.


Aplikacije m-GenDoc

m-GenDoc je inovativna mobilna platforma, ki omogoča hiter prenos modulov dokumentnega sistema e-GenDoc v obliko za mobilne naprave.  
  • m-Računi: mobilno podpisovanje računov. m-Računi uporabnikom omogočajo, da potrdijo račun kar na mobilnem telefonu. Poleg pregleda osnovnih podatkov jim je na voljo slika računa, informacije o razdelitvi računa in podpisnikih, pregled in podajanje opomb ter celotna zgodovina obdelave dokumenta. Uporabniki posamezen račun bodisi podpišejo ali zavrnejo bodisi pošljejo na vnos za popravek ali posredujejo v pregled drugim uporabnikom. Vse aktivnosti se izvajajo pregledno, brez prekinitev postopka in v realnem času, kar pomeni, da je celoten postopek hiter, pregleden in sledljiv. Tako se lahko zagotovi na primer takojšnje podpisovanje predračunov, ko gre za časovno kritične izredne nabave materiala ali pohitri proces potrjevanja računov, kar omogoča izkoriščanje dodanih bonitet na predčasna plačila.
  • m-Odsotnost: mobilna najava in odobravanje odsotnosti. Zaposlenim in vodje, ki so veliko na terenu se morajo za administrativne postopke običajno vračati v podjetje. V primeru najave in odobravanja odsotnosti lahko to storijo kar prek mobilnega telefona. Zaposleni prek rešitve m-Odsotnost podajajo zahtevke, spremljajo njihov status in zgodovino. Vodje imajo na voljo pregled zahtevkov ter vpogled evidenco prisotnosti ter dajejo opombe pri potrjevanju oziroma zavračanju odsotnosti. Rešitev poenostavi komunikacijo med vodji in zaposlenimi, pohitri postopek potrjevanja ter izboljša načrtovanje delovne sile.
Sporočila za javnost
Mobilno podpisovanje računov poveča učinkovitost nabavnega procesa
 
Informacijske rešitve
e-Pisarna®
Prilagodljivo upravljanje delovnih tokov
e-Računi®

e-Naročila
e-Pogodbe
e-Seje / e-Sestanki
e-OrgDok
e-Ukrepi
e-Potni nalogi
e-TehDok®
e-Panel
e-Uprava
Javni registri
Sodobno delovno mesto
Potovalni dokumenti
Podpora odločanju
Interoperabilnost
Storitve
Razvoj programske opreme
Sistemske storitve
i-Računi
SimplDox
Tehnologije
Oracle Gold Partner
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
O podjetju
O nas
Kje smo
Nagovor
Partnerstva
Zgodovina
Partnerji Zaposleni   Kontakt Prijava na Genis novičnik Zasebnost Pravno obvestilo Piškotki Blagovne znamke