Domača stran podjetja Genis d.o.o.
  Domov e-Poslovanje Mobilno poslovanje e-Uprava Storitve Tehnologije Aktualno O podjetju
Aktualno
Vsi
Dogodki
Sporočila za javnost
Novice
Clanki
Izkušnje

Iz prakse: Koliko časa porabite, da ugotovite, kaj je kupila stranka?
18. 07. 2018 08:45:25

Majhna podjetja so pri delu s strankami lahko učinkovitejša tudi zaradi prijaznejše informacijske podpore.

Ob vse večji potrošnji se le še toliko pogosteje dogaja, da stranka zamenja ali vrne kupljeno blago. Večinoma prodajalci ob vrnitvi pa tudi reklamaciji zahtevajo račun, tudi v primeru, da si član njihovega programa zvestobe in imajo vse nakupe zabeležene.

Moj zadnji takšen primer se je zgodil, ko sem želel v velikem slovenskem podjetju vrnit nekaj vreč fasadnega lepila, ki so mi ostale od prenove hiše. Od skladiščnika, kamor sem pripeljal blago rekoč, da sem se že vse zmenil po telefonu, kar je, prisežem, čista resnica, in nato še od zaposlenke za informacijskim pultom, sem jasno najprej dobil vprašanje, ali imam račun. »Nimam, ampak saj imam vašo kartico, ki sem jo predložil ob plačilu. Upam, da ga boste lahko poiskali,« sem dejal. Prvi je ob tem zmajal z glavo, druga pa se je po globokem vzdihu in pripombi »tole bo precej trajalo,« lotila iskanja računa.

Najprej v aplikaciji za program zvestobe ni našla računov, starejših od 3 mesecev, nato pa, ko ji je le uspelo,  je na listek izpisala številke računov, ki bi morda ustrezali dotičnemu nakupu. Potem je preklopila v drugo aplikacijo, vanjo vsakič, za vsak račun prepisala njegovo številko in pogledala, kaj je bilo na njem. Da je prišla do vsebine petih računov je porabila okrog 15 minut in seveda, kot zakleto, je bila na teh računih roba vsake vrste, samo ne fasadno lepilo.

Vprašal sem jo, ali ne more iskati po artiklu, pa mi je razložila, da so računi shranjeni drugje in da ne more. Ker se je za mano nabralo še nekaj ljudi in jih je nekaj že sitnarilo: »Jaz bi samo tole vrnil!« ter: »Ali lahko samo nekaj vprašam?« sva se dogovorila, da bo račun poskusila najti jutri.

Nisem kompliciral, saj se mi ni nikamor mudilo. Vendar sem ob prihodu domov takoj preveril, kaj bi lahko jaz, kot podjetnik, naredil v takem primeru. Primerjal sem dve aplikaciji, ki ju redno ali občasno uporabljam, ena od njiju je bila Genis i-Računi.

V prvi aplikaciji, gre za program namenjen vodenju majhnih podjetij, sem v meniju »Poslovanje« in nato v razdelku »Izdani računi« prek iskalnika hitro našel račune za posameznega kupca, kaj več od tega pa ni bilo možno. Ob mojem začudenju mi je na pomoč priskočila kolegica in po nekaj minutnem raziskovanju programa sva pri izdanih računih prišla do povezave »Vrstice«, kjer sva našla polja za iskanje po vrsticah računov. Čeprav je ta povezava dostopna v vrstici nad seznamom izdanih računov, sva do nje prišla čisto po naključju, prek grafičnega prikaza najbolj prodajanih artiklov na vstopni strani. No na povezavi »Vrstice« sem le dobil možnost osnovnega iskanja po nazivu artikla ter naprednega iskanja z možnostjo hkratnega iskanja po šifri in nazivu artikla, kupcu in datumu opravljanja. Torej s tem programom je šlo, ni pa bilo najbolj intuitivno.

Nato sem preizkusil še
i-Račune. V iskalnik, ki se ponuja že na prvi strani, sem vpisal eno besedo iz naziva artikla in naziv kupca ter takoj prišel do želenega rezultata. Tako kot bi človek leta 2018 pričakoval, kajne?

Kot kaže ta primer, imajo tudi manjša podjetja bolj ali manj učinkovite rešitve, vsekakor pa prijaznejše od  tistih, ki jih uporabljajo veliki. In ker sem si predstavljal, kako se bo tista zaposlenka naslednji dan trudila z iskanjem pravega računa, sem še sam stopil v akcijo. Verjetno bi mi ga uspelo najti precej prej kot njej, če ne bi zapis na njihovih blagajniških računih tako hitro zbledel.

Več informacij o zmožnostih rešitve i-Računi...
 
Informacijske rešitve
e-Pisarna®
Prilagodljivo upravljanje delovnih tokov
e-Računi®

e-Naročila
e-Pogodbe
e-Seje / e-Sestanki
e-OrgDok
e-Ukrepi
e-Potni nalogi
e-TehDok®
e-Panel
e-Uprava
Javni registri
Sodobno delovno mesto
Potovalni dokumenti
Podpora odločanju
Interoperabilnost
Storitve
Razvoj programske opreme
Sistemske storitve
i-Računi
SimplDox
Tehnologije
Oracle Gold Partner
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
O podjetju
O nas
Kje smo
Nagovor
Partnerstva
Zgodovina
Partnerji Zaposleni   Kontakt Prijava na Genis novičnik Politika o varstvu osebnih podatkov Pravno obvestilo Piškotki Blagovne znamke