Domača stran podjetja Genis d.o.o.
  Domov e-Poslovanje Mobilno poslovanje e-Uprava Storitve Tehnologije Aktualno O podjetju
Aktualno
Vsi
Dogodki
Sporočila za javnost
Novice
Clanki
Izkušnje
domov >  Aktualno >  Clanki

Kako brezpapirno poslujejo uspešni hotelirji
09. 10. 2017 17:07:00
Turizem je v Sloveniji ena najmočnejših gospodarskih dejavnosti in prispeva 4,9 odstotka BDP. Panoga beleži izjemno rast, saj se je od leta 2008 število prihodov tujih turistov več kot podvojilo. Leto 2016 je bilo s 4,3 milijona vseh prihodov rekordno, letošnji rezultati pa so še bolj vzpodbudni.

V uspešnih turističnih podjetjih so spoznali, da za uspeh niso dovolj le lepa narava, dobra namestitev in pogostitev. Za odličnost ponudbe je nujno tudi  učinkovito poslovanje, ki podpira kakovost storitev za goste.

 


Najbolj uspešna slovenska turistična podjetja, kot so Sava Turizem, Hoteli Bernardin ter Istrabenz Turizem, so za izboljšanje poslovne učinkovitosti uvedla uporabo Genisovih rešitev e-GenDoc za nabavni proces. Tako so pocenili stroške poslovanja, pohitrili administrativne postopke, izboljšali učinkovitost oskrbe ter okrepili sodelovanje z dobavitelji.


Digitalni nabavni proces
Z digitalizacijo v nabavnem procesu podjetja dosežejo do 30-odstotno povečanje produktivnosti, do 60 odstotkov hitrejše postopke in do 90 odstotkov cenejšo obdelavo dokumentov.

Genis je za hotelske verige in druge ponudnike torističnih storitev na osnovi najboljših praks oblikoval prilagojeno informacijsko rešitev e-GenDoc, ki celovito digitalizira nabavni proces:

•e-Pogodbe – centralni register pogodb in aneksov (dobavitelji, agencije …)
•e-Naročila – osrednje vodenje naročil dobaviteljem (priprava, potrjevanje in distribicija)
•e-Računi® – popolna rešitev za obdelavo vseh tipov prejetih računov (od prejema do odobravanja in knjiženja)
•e-Pisarna® – vodenje celotne nabavne dokumentacije in map  

e-GenDoc dodatno poenostavlja poslovanje prek povezovanja z najbolj uveljavljenimi hotelskimi, gostinskimi in poslovnimi informacijskimi sistemi, kot so ROS, SAP ter Microsoft Navision/Dynamics.

Ker to informacijsko rešitev odlikuje poleg ugodne cene in dovršenih zmožnosti tudi hitra uvedba, jo je možno uvesti že v času med glavnimi sezonami, ko zaposleni niso preobremenjeni z osnovno dejavnostjo.

Več informacij o rešitvah e-GenDoc za nabavni proces je na voljo tukaj.

 
Informacijske rešitve
Prilagodljivo upravljanje delovnih tokov
e-Računi®

e-Pisarna®
e-Pogodbe
e-Naročila
e-Seje / e-Sestanki
e-Ukrepi
e-Potni nalogi
e-OrgDok
e-TehDok®
e-Panel
e-Uprava
Javni registri
Sodobno delovno mesto
Potovalni dokumenti
Podpora odločanju
Interoperabilnost
Storitve
Razvoj programske opreme
Sistemske storitve
i-Računi
SimplDox
Tehnologije
Oracle Gold Partner
IBM Silver Partner
Microsoft Certified Partner
O podjetju
O nas
Kje smo
Nagovor
Partnerstva
Zgodovina
Partnerji Zaposleni   Kontakt Zasebnost Pravno obvestilo Piškotki Blagovne znamke